فرودگاه فرودگاه آمستردام شیپول (Amsterdam Schiphol Airport) – هلند

فرودگاه آمستردام شیپول (Amsterdam Schiphol Airport) یکی از پربارترین فرودگاه‌های اروپا است و در کشور هلند قرار دارد. این فرودگاه در حومه شهر آمستردام واقع شده و خدمات پروازی به بیش از ۳۱۰ مقصد در سراسر جهان ارائه می‌دهد. در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها و امکانات فرودگاه آمستردام شیپول می‌پردازیم.

فرودگاه آمستردام شیپول یکی از فرودگاه‌های مدرن و پیشرفته جهان است که در سال ۱۹۱۶ تأسیس شده است. این فرودگاه در سال ۲۰۱۸ توانست بیش از ۷۰ میلیون مسافر را پذیرایی کند و از لحاظ تعداد مسافران، سومین فرودگاه پربارتر اروپا و یکی از پربارترین فرودگاه‌های جهان است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرودگاه آمستردام شیپول، موقعیت جغرافیایی آن است. این فرودگاه در فاصله کمتر از ۲۰ کیلومتری از مرکز شهر آمستردام و قرار گرفته است. این موقعیت فرودگاه را به یکی از مهم‌ترین مراکز ترانزیتی در اروپا تبدیل کرده است و برای مسافرانی که به سفرهای ترانزیتی نیاز دارند، انتخابی ایده‌آل است.

فرودگاه آمستردام شیپول به دلیل طراحی مدرن و مناسب خود، به راحتی توانسته است با افزایش تعداد مسافران و امکانات مورد نیاز، بازدهی خوبی را حفظ کند. این فرودگاه دارای ۱۹۰ گیت پروازی است که به مسافران امکان می‌دهد به راحتی و بدون هیچ مشکلی وارد و خارج شوند. همچنین، فرودگاه شیپول دارای ۵۰۰ فروشگاه و رستوران است که به مسافران امکان خرید و استراحت را در زمان انتظار پرواز می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های دیگر فرودگاه آمستردام شیپول، امکانات حمل و نقل عمومی مناسب است. فرودگاه از ایستگاه قطار و مترو برخوردار است که به مسافران امکان می‌دهد به راحتی و به سرعت به مرکز شهر آمستردام و سایر شهرهای هلندی دسترسی پیدا کنند. همچنین، فرودگاه آمستردام شیپول دارای پارکینگ‌های زیادی است که به راحتی می‌توانید خودروی خود را در آنجا پارک کنید.

در نتیجه، فرودگاه آمستردام شیپول با ویژگی‌ها و امکانات مدرن خود، یکی از بهترین فرودگاه‌های جهان است. این فرودگاه از لحاظ تعداد مسافران، امکانات و موقعیت مکانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و برای سفرهای ترانزیتی و یا مسافرانی که به دنبال فرودگاهی پیشرفته هستند، انتخابی عالی است.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در print
Print

با ما تماس بگیرید

02144672280

برای ما ایمیل ارسال کنید

info@homaatc.com

اینستاگرام ما

homa.atc@

ساعات کاری ما

شنبه تا چهارشنبه 8 الی16
پنجشنبه 8 الی 12

تهران – شهرک اکباتان – خیابان عموییان (بیمه پنجم) – نبش کوچه دوم غربی

مشاوره

تمامی حقوق این وب سایت متعلق است به مرکز آموزش های هوایی هما

https://mehdizenhari.comطراح وب سایت و هوش مصنوعی : مهدی زنهاری