فرودگاه فرودگاه لنگه بنگ (London Heathrow Airport) – انگلستان

فرودگاه لندن بنگ یکی از پرمسافرترین فرودگاه‌های جهان است که در انگلستان واقع شده است. این فرودگاه که با نام فرودگاه لندن هیثرو نیز شناخته می‌شود، در منطقه لنگه بنگ در حومه شهر لندن قرار دارد. با توجه به جابجایی بالای مسافران در سراسر دنیا، فرودگاه لندن بنگ به عنوان یکی از مهم‌ترین گره‌های هوایی جهان شناخته می‌شود.

فرودگاه لندن بنگ در سال ۱۹۴۶ تأسیس شده و از آن زمان تاکنون توسعه‌های بسیاری را تجربه کرده است. این فرودگاه به عنوان پایگاه اصلی شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز بوده و در حال حاضر مقصد بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی است.

فرودگاه لندن بنگ دارای چهار ترمینال است که هر یک به مناطق جغرافیایی خاصی تعلق دارند. ترمینال ۱ برای پروازهای بین‌المللی، ترمینال ۲ برای پروازهایی که درون اتحادیه اروپا انجام می‌شوند، ترمینال ۳ برای پروازهای بین‌المللی دیگر و ترمینال ۴ برای پروازهای چارتر استفاده می‌شود. همچنین، فرودگاه دارای یک ترمینال جداگانه برای پروازهای برخی از شرکت‌های هواپیمایی خاص مانند هواپیمایی بریتیش ایرویز است.

فرودگاه لندن بنگ با ارائه خدمات بسیار متنوع و کیفیت بالا، توانسته است رضایت مسافران را به دست بیاورد. از جمله خدمات ارائه شده توسط این فرودگاه می‌توان به فروشگاه‌های معتبر، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع، ترمینال‌های خواب، سرویس‌های امداد و نجات و مراکز خدمات مسافران اشاره کرد.

همچنین، فرودگاه لندن بنگ دارای امکانات حمل و نقل متنوعی است که اجازه می‌دهد به راحتی به مقصد مورد نظر برسید. از جمله این امکانات می‌توان به اتوبوس‌های مکمل، قطارهای زیرزمینی و تاکسی‌های موجود در فرودگاه اشاره کرد.

در نهایت، لازم به ذکر است که فرودگاه لندن بنگ با توجه به موقعیت خاص خود، از نظر اقتصادی نقش بسیار مهمی را در انگلستان و جهان ایفا می‌کند. همچنین، این فرودگاه به عنوان یکی از مراکز تجارتی بزرگ لندن، فرصت‌های شغلی بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در print
Print

با ما تماس بگیرید

02144672280

برای ما ایمیل ارسال کنید

info@homaatc.com

اینستاگرام ما

homa.atc@

ساعات کاری ما

شنبه تا چهارشنبه 8 الی16
پنجشنبه 8 الی 12

تهران – شهرک اکباتان – خیابان عموییان (بیمه پنجم) – نبش کوچه دوم غربی

مشاوره

تمامی حقوق این وب سایت متعلق است به مرکز آموزش های هوایی هما

https://mehdizenhari.comطراح وب سایت و هوش مصنوعی : مهدی زنهاری